PASCA CU BRINZA SARATA


 

 

PASCA CU BRINZA SARATA 

 

 

Ieri am copt editia 2012  a cozonacului ! Bineintelesc ca am facut si pasca cu  brinza Focsani !
Foarte, foarte frumos a crescut si  cozonacul si pasca(pe care am rumenit-o  o  idee  cam mult, mai bine zis s-a caramelizat zaharul de deasupra).
Pentru  pasca, acelasi aluat de la cozonac , cu muuulta  brinza Focsani !

crema de brinza  amestecata cu  oua

stratul de baza


pasca dupa  ce am pus  impletitura si  brinza 
pasca dupa ce a crescut la cald 
si in final, coapta 
Am mai  facut si un colac
si, bineinteles, cozonacii cu  rahat si  cu  nuca si cacao 
 
 
 
 
 
 
 

astept comentariile voastre sau Lasă un răspuns

