Papricas de ciuperci cu pui si cartofi


Papricas de ciuperci cu pui si cartofi

Timp de preparare:
50 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
o ceapa rosie taiata marunt
un piept de pui taiat in cubulete ,
un manunchi de ceapa verde
1/2 kg de ciuperci pleutorus
sare, piper, curry, boia de ardei iute, foi de dafin , 4 linguri de bulion ,
4 linguri de pasta de gogosari
1 kg de cartofi rosii

Mod de preparare:

O mincare absolut delicioasa, seamana mai mult a gulas , are tot ce ii trebuie pentru a fi foarte, foarte gustoasa!
Am calit ceapa , am adaugat treptat pieptul de pui taiat in cubulete , ceapa verde si ciupercile pleutorus taiate marunt. S-au calit toate, am pus sare, piper, curry, boia de ardei iute, foi de dafin , bulionul , pasta de gogosari si am lasat sa dea un clocot.Am curatat curatat cartofii, i-am taiat cubulete mici si am mai fiert cu totul cam jumatate de ora,la foc potrivit.

Merge foarte bine facuta si fara carne de pui si atunci este o mincare de post delicioasa!

astept comentariile voastre sau Lasă un răspuns

