Scurta descriere: Alte articole Trivia Gafe Recenzie Contribuie si tu la completarea acestei pagini. Filmul porneşte de la ideea de bază a basmului Albă ca Zăpada, dar personajele principale evoluează şi au o mulţime de caracteristici noi. Regina cea Rea o ţine prizonieră pe Albă ca Zăpada vreme de 11 ani, timp în care fata îşi pierde toată inocenţa şi vrea să se descurce singură în viaţă. Când reuşeşte să evadeze, pe urmele prinţesei e pus Vânătorul, un bărbat acrit, dar foarte destoinic. El şi-a pierdut nevasta, speranţa şi încrederea, dar, în schimb, a devenit un foarte bun luptător, care se descurcă în sălbăticie ca nimeni altul. El e un soi de vânător de recompense mai degrabă, pe care Regina cea Rea îl trimite să o prindă şi să o omoare pe Albă ca Zăpada. Prinţesa nu e însă vreo neajutorată şi, prin felul ei de a fi, reuşeşte să-l convingă pe Vânător să-i devină mentor şi să o transforme în războinic, iar împreună să o detroneze pe Regina Rea. Titlu: Snow White and the Huntsman – Albă ca Zăpada şi Războinicul Vânător Producator: Roth Films Data lansare (SUA): 01 Iunie 2012 Data lansare (Romania): 01 Iunie 2012 Perioda filmare: 19 Septembrie 2011 – 10 Decembrie 2011 Site oficial: Snow White and the Huntsman Poze Snow White and the Huntsman

Scurta descriere:

Filmul porneşte de la ideea de bază a basmului Albă ca Zăpada, dar personajele principale evoluează şi au o mulţime de caracteristici noi. Regina cea Rea o ţine prizonieră pe Albă ca Zăpada vreme de 11 ani, timp în care fata îşi pierde toată inocenţa şi vrea să se descurce singură în viaţă. Când reuşeşte să evadeze, pe urmele prinţesei e pus Vânătorul, un bărbat acrit, dar foarte destoinic. El şi-a pierdut nevasta, speranţa şi încrederea, dar, în schimb, a devenit un foarte bun luptător, care se descurcă în sălbăticie ca nimeni altul. El e un soi de vânător de recompense mai degrabă, pe care Regina cea Rea îl trimite să o prindă şi să o omoare pe Albă ca Zăpada. Prinţesa nu e însă vreo neajutorată şi, prin felul ei de a fi, reuşeşte să-l convingă pe Vânător să-i devină mentor şi să o transforme în războinic, iar împreună să o detroneze pe Regina Rea.

• Titlu: Snow White and the Huntsman – Albă ca Zăpada şi Războinicul Vânător
  • Producator: Roth Films
  • Data lansare (SUA): 01 Iunie 2012